Svenska Hollywood Fruar

Har precis titta färdigt på gårdagens program.
Åhh va jag tycker om toffstokan Maria! Finns det ngn mysigare männsika. Det som Kamran sa till henne i sitt ny löfte "ingen vet vad du kommer att säga härnäst, inte ens jag som har levt med dig i snart 22 år".
Det tycer jag tyder på hur härlig hon är som männsika, och lite blåst. Men dte är bara chramigt! Hon vet vad hon vill denna Maria



En annan som jag oxå verkligen tycker om är Suzanne. Är hon snygg eller är hon snygg. Tänk dig att se ut som henne när man snart är 50 bast. Visst lite skönhetsingrepp här o där men jisses alltså. Och framgångsrik är hon dessutom.
Det är dessa två som utklassar Anna Anka totalt.
Anna Anka is soooo last year =o)



Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback