Nu ska vi se sa blinda Sara

Torsdag redan, detta skulle jag kunna fortsätta med. Dvs vara ledig på måndagar och jobba tisdag till fredag MEd bibehållen lön..... sen vaknade jag..
Tänk va skönt det hade varit men nu är vekligheten en annan. Vilket kanske är tur. Hur skulle det se ut annars
"Du ringer just nu till karolinska sjukhuset akuttmottagning. Vi har dock stängt idag, måndag, då får helt enkelt klara dig själv idag "
eller
"Vi på SL är idag lediga, resenärer är välkomna tillbaka i morgon "
Fast så är det ju rdan nu. Läser ju dagligen om hurdåliga SL är och inte tycks dom bli bättre heller. Sj är inte bättre dom heller. Det var väl ngn smart kostymnisse som satt där på sitt arsel, som dessutom säkert oxå lyfter en fet lön, som kom på den briljanta idénmitt i kaoset :Du Bosse, vi slopar resegarantin för de små tattarna som åker med oss" och så fick han säkert en toppen bonus.
Hur kan Sverige, som jag ser det iallafall, som är ett I land plötsligt bli ett U land?!
Uppe i norrland skottar dom och sen flyter allt på som vanligt, men hur kommer det sig att det inte fungerar i de södra delarna. Eller varför funkar det bara i resten utav Sverige men inte i Stockholm?!





Hmm ja ja strunt samma, nu ska jag bege mig ut till de köer som väntar mig

Ha en toppen dag!



Kommentarer
Skrivet av: Therese
Datum: 2010-02-25 kl. 09:48:56 URL: http://alltochlitedartill.blogg.se/

En till blogg som man blir otroligt inspirerad av, Lets Dance Annikas blogg.



http://amelia.se/blogg/annika-sjoo/



PUSS






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback