Dag 3

Uppe med tuppen igen ca kl 7 blir inte klok på denna tidsomställning.. Hmm ja ja. Vi åkte iaf ner för at köpa frukost på super market som ligger nära. Härligt att se att de aldrig stängr om man blir sugen mitt i nattab. Sen var det vi som fic vänta på att barnen skulle vakna... Pansionärer som vi är. Vo åkte till dutch springs, typ vatten land. Var mera kul för barnen men vi stog ut. Jag ocj erik rejsade ner för en stor ructhkana och gissa vem som hade lättast stjärt. Jo han givetvis den lila prutten..
Jaja, vi gav upp tidigare än de anra så vi köpte med oss pizza hem till polen och där blev vi kvar hela eftermiddagen tills det att jag somnade
Sov ca 2½ timme för att sen bege oss ner till Gold's gym och träna.
Blev inte så impad men jag kan tänka mig att det är häftigare nere i Florida.
KOmmer at lägga upp bilder i morgon. Har inte kameran nära nu


Vi mår toppen har bränt oss lite men I lav It=)
Vill ALDRIG åka hem igen


Puss på er alla

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback