Får man ringa o tala om att

man är strandsatt hemma. För det är inte långt ifrån.
Vet inte om ni läst artikeln på Aftonbladet

aftonbladet.se
Detta är nämligen hemma hos oss. Det var min kära;) svarmor som ringde och berättade att det stod om vårt område på aftonbladet.se
De har dumpat så pass mkt skitsnö från gatorna inne i stan att vi har ute i förorten drunknar. Dessutom tycker man ju att de kanske borde göra en närmre efterforskning på marken de dumpar skiten på.
Här ute där våra hu är byggda så är det nämligen en gammal sjöbotten...
Gissa varför vi har ankor som simmar runt i denna "sjö"
Bilar går sönder för att det är så djup. Skulle jag ställa mig där skulle det räcka mig låååångt upp på låret

aftonbladet.se

Så där ser ni af gullenberg och von vinkelspingel, bara för att ni inte skulle halka omkring i Era fiiiin skor så håller vi på att drunkna här ute.. Var det värt det!!http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6863341.ab


Se hela artikeln här
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6863341.ab

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback