Usch och fy

Jag har inte haft så mkt at skriva om de senaste dagarna. Och sne har jag inte velat heller. Dels pga de fina vädret sn har jag haft en massa annat för mig.
Funderar på om jag kanske ska ta o kapa bloggen helt eller baa hålla uppe. Vi får se....
Kul att det äntligen börjar se ut som om sommaren är på väg, för att säga att den är här vågar jag inte.
Kvällarna blir bara ljusare och ljusare och fåglarna kvittrar så härligt på mornarna.
Idag har det sett ut som om det har varit tokvarmt ute men den kalla vindenhar deffinitivt gjort att det inte är så
Men struntsamma, man kan ju få en förnimmelse om att sommaren är på väg iaf.

Helgen spenderades ute hos min svägerska, det kollades på kort från USA och sen grllades det.
Härligt, trevliga och goa människor och fantastisk mat kan det bli bättre!

Nä men här kan jag ju inte sitta. Ut i den fina kvällen ska jag


puss å kram



Kommentarer
Skrivet av: Therese
Datum: 2010-05-24 kl. 22:06:32 URL: http://alltochlitedartill.blogg.se/

Varför inte behålla den och skriva när lusten faller på? Finns ju inga krav på hur ofta man ska skriva, den är ju din och du skriver i första hand för din skull.



Fortsätt blogga tycker jag men släpp prestationskrav :)



PUSS






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback