AAAHHHHHH

Så kände jag när K's klocka ringde i morse.
"seså upp nu så jag kan somna om" tänkte jag. Fast det gjorde jag ju ändå. Kände atthan pussade mig hejdå och sen dunade jag om till klockan var halv 10!!
Kan ni tänka er den känslan, att liksom vakna upp och bara få ligga kvar i sängen på en fredag!
Dock kände jag ett sting av huvudvärk, tror att jag sovit lite för länge eller ås kan det oxå vara kundarna som knappt finns kvar.
NOTE TO SELF
Måste köpa nya kuddar!

Så vad händer i detta hushåll idag då?
Jo först ska jag bara surfa runt lite. Slösurfa med andra ord sen är det dags för storstädning av lgh.
Ja sen är det inge många timmar kvar förrän vi ska ut i stockhlmskvällen, på både middag och Ladies night.
Skönt för K att få vara själv ett par timmar.... så skulle ja tänka iaf


Hur ser er fredag ut?

Toodels


googel.se

Kommentarer
Skrivet av: syster yster
Datum: 2010-10-15 kl. 15:04:31 URL:

Åh vilken söt och go kattunge precis som du!

Ha nu en jätte trevlig kväll, är lite avundsjuk faktiskt!

puss puss love u.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback